sunnuntai 17. elokuuta 2014

Sex on the beach

Aamuseksistä toivuttuamme lähdimme lounaan kautta Isännän kanssa uimaan eräälle kauniille ja hyvin epäviralliselle uimarannalle viettämään kesäistä iltaa. Uimaranta on oikeastaan vain pieni hiekkaläntti metsän keskellä. Rannalta avautui kaunis maisema järvelle. Meillä oli uimavaatteet mukana, koska ohitse kulki silloin tällöin soutuveneitä, emmekä halunneet herättää pahennusta muissa ihmisissä. Vesi oli hyvin lämmintä. Uimme kaikessa rauhassa, ohitse kulki vain yksi vene.

Isäntä kellui rentona ja komean näköisenä järvessä. Äkkiä minulle tuli tarve nuolaista hänen kulliaan. Pidän suihinotosta paljon ja varsinkin epätavallisissa paikoissa minua kiihottaa suunnattomasti, kun saan isännän kalun kovettumaan, eikä isäntä voi asialle mitään. Siispä kalu suuhun. Isäntää alkoi panettaa, ja hän antoi minun leikkiä kalullaan. Vene, jonka olimme nähneet aikaisemmin lipui uudestaan ohitsemme. Hän laittoi uimahousunsa jalkaan siksi aikaa, että vene ehti kauemmas, minkä jälkeen jatkoin suihinottoa.

Isäntä alkoi hiplata pilluani, ja menimme niin lähelle rantaa, että jalkamme ylsivät pohjaan. Hän levitti jalkani ja otti minut syliinsä. Olin tavattoman kiihottunut. Jostain syystä kauniissa paikoissa seksin harrastaminen on aina kiihottanut minua. Isännän kalu tavoitteli pilluni suuta. Isäntä sai kalunsa työnnettyä pilluuni, vaikka tunsinkin jonkin verran vedestä johtuvaa kitkaa.

Tunsin kehoni painottomaksi lämpimässä vedessä ja isäntä alkoi liikuttaa lantiotaan edes takaisin. Olin märkä ja kalu alkoi tuntua sisälläni hyvältä. Isäntä kiihdytti tahtia ja lopulta rynkytti aikamoisilla kierroksilla. Tunsin oloni hyväksi. En painanut mitään. Kaunis maisema isännän vahvassa sylissä oli jotain niin ihanaa, että minua alkoi itkettää. Annoin kyyneleiden tulla. Halusin hetken jatkuvan ikuisesti ja kuiskasin isännän korvaan: ”Älä lopeta vielä”. Sain mahtavan orgasmin toisensa perään. Kaunis ja epätodellisen tuntuinen hetki jatkui pitkään, kunnes tunsin sisälläni vielä järvivettäkin lämpimämmän sperman. Kun isäntä sai orgasmin, suutelimme pitkään. Kun nousimme järvestä, kaksi naista tuli rannalle. Olimme tyytyväisiä, että meitä ei häiritty liian aikaisin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti