maanantai 11. elokuuta 2014

Neiti kertoo Isännästä

Isäntä on vahva. Hänellä on suuret, voimakkaat kädet, jotka käsittelevät jokaista kehoni osaa hellästi, mutta päättäväisesti. Joskus kun olemme tuulella, isäntä käsittelee minua kovakouraisesti, ja pitää minua paikallaan väkisin. Mutta tahtoessamme isäntä osaa olla myös hyvin hellä rakastaja. Isännän leveät hartiat ja suuri koko saavat minut tuntemaan itseni pieneksi. Tunnen oloni hyväksi ja turvalliseksi hänen vahvassa syleilyssään.

Isäntä on seksikäs. Hänellä on pitkä, mutta melko kapea kulli, jossa on ehkä maailma seksikkäin luomi. Hänellä on hyvin muodostunut perse, jota hän liikuttaa taitavasti seksin aikana.

Olemme isännän kanssa päässet seksin makuun yhdessä opettelemalla ja kokeilemalla. Isäntä osaa käyttää kehoaan hyvin ja tietää tarkalleen, mikä saa minut syttymään. Isäntä tykkää kiusata minua ja antaa minun häilyä orgasmin rajamailla. Isäntä antaa minulle ennen omaa tulemistaan monta pitkää ja nautinnollista orgasmia kiusattuaan minua ensin aikansa. Isäntä ei yleensä laukea kovin nopeasti, ja pystyy hyvin säätelemään omaa laukeamistaan siihen saakka, kunnes olen saanut tarpeeksi monta mahtavaa orgasmia.


Isäntä on ollut aina seksin suhteen yhtä avoin ja kokeilunhaluinen, kuin minä. En keksi seksin suhteen oikeastaan yhtään asiaa, josta emme olisi valmiita keskustelemaan, ja olemme kokeilleet monia asioita, joita jotkut voisivat pitää jotenkin tabuina tai liian pervoina. Ei ole sellaista paikkaa, joihin emme olisi kielillämme toisiamme kosketellet.

Kaiken kaikkiaan isännällä on sekä hellä että raju puoli, jotka ovat molemmat aivan uskomattoman seksikkäitä. Ja voi jumalauta sitä panokuntoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti